the way down

står det "dissa mig" i pannan på mig lr?
VART ÄR AALLA?!

sitter o pillar bort nagellack från naglarna, så kul har jag. vill ut o gå en sväng, men då är jag rädd att någon ska försöka kontakta mig på msn! så mobbad är jag idag.. o igår.
så jag får väl sitta här framför datorn idag igen, hela kvällen, ifall nån skulle vilja prata me mig..hah, som om de skulle hända.

idag gick iaf dagen rätt snabbt på praktiken, även fast jag inte mår nå bra. låter som en kråka typ.

o så har jag blivit kär i en låt, men de som är lite jobbigt me de är att jag blir ledsen av den. men jag lyssnar ändå, o försöker vara glad! men de e fan inte lätt utan vänner, haha ;P seriöst, var är ni?

o yippi fan, på torsdag ska jag klippa världens dummaste människa, o människans dumma son. kuwl!


Kommentarer
Postat av: Marie [P I X E L S]

Tack så mycket :)

2008-09-25 @ 21:21:07
URL: http://pixels.blogg.se/

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0