Good fucking bye

jaa, i natt blir den första natten som min brorsa sover i sitt nya hus..han har alltså flyttat hemifrån, så fort de gick ;D
mm, så nu har vi liksom inget kvar här hemma. behöver man en skärbräda så säger mamma: neej, jag gav den till viktor.. vill man ha typ nånting från de andra skafferiet, skålar lr nåt, jaa, då får man väl åka hem till viktor. o nu när jag skulle klippa upp pan pizzan så såg jag att krukan som saxen o lite stekspadar o sånt fanns i, den är typ tom! uh, orka!
o så häromdan så sa mamma: skulle de göra nåt om jag tog ner dina gardiner?
Jag - Jaa, de e mina favoritgardiner..vadårå?
Mamma - nej, för jag tänkte ge dom till viktor...
Jag - Jaha! Ta dom då. Men då får du köpa nya till mig sen! O när ni ändå håller på så kan han ju ta min tv, o kanske kaminen nere från vardagsrummet, o så har vi ju en snygg soffa där också, den kan han ju få!


- Avundsjuka kallas det ;P

O idag så tog hon mina ljusbollar som jag hade hängde i fönstrena..

Nej, asså...shit hur min soffa ser ut, måste knäppa kort.

så, så syns min obäddade säng också xD Men aa, dom kläderna från mitten till vänster hade jag tänkt packa ner nån gång iaf, helst innan lördag, för de e ju då vi åker, haha ;P o så dom kläderna till höger ska in i garderoben, så fooort jag orkar.. så onödigt, de kommer ju ändå komma nya nytvättade kläder dit sen så fort jag orkat hänga in allt, o så kommer dom ligga där en månad.

nu har jag precis färgat o noppat ögonbrynen, o färgat ögonfransarna på mig själv, ser lite fräschare ut då när man inte har nåt smink, för jag lär ju inte sminka mig innan jag går ut o solar direkt ;D

nä, jag lär väl typ gå o lägga mig snart, är så jäkla trött ;P kanske är nå bra på tv. synd bara att inte finast är här ;/ Men vi ska iaf träffas imorrn så ^^ o så sov han ju här i natt, så jag klarar mig väl.

Gnatt i förskott!

Kommentarer
Postat av: mads

hahaahha! var bor han då?

2008-09-03 @ 20:57:49
Postat av: Phidan

i ett hus i herräng ;D

2008-09-04 @ 19:01:16
URL: http://phidan.blogg.se/

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0