Suddenly Tragic

jahapp.. så har man lyckats igen. haha. seriöst.
 

va i sthlm i lördags, med praktiken. åkte med 1bussen in till rimbo, åkte hem till irene, där alla va ett tag o drack lite drinkar :) sen tog vi bussen in till huvudstaden. gick in på en pub, carro va ju såå kissnödig, o så va ju toaletten endast till för gäster, så då va man ju tvungen o dricka också ;D
sen gick vi till käkstället, kmr inte ihåg va de hette, men de va italienskt iaf. Irene som redan va lite fuller ville åka taxi, även fast de inte va långt o gå. för hon "kunde sitta i bakluckan" men de ville ingen chaffis ;D så vi fick gå. de va jättemysigt där, o snälla va dom som jobbade där också. såg 2 kändisar tillome! :D pudding!
yeye, så satt vi där till 9, då vi inte fick sitta kvar längre, hade bara bokat till 9. så då hällde Irene över vinet i våra glas tillbaks till vinflaskan, så gick vi med den ;D åkte taxi därifrån till nåt ställe, där vi inte kom in. va visst 25årsgräns där :P o av 5 då va bara 2 över 25. så tog vi en till taxi till dubliner. där kom vi in allihopa ;P trevligt trevligt, hade liveband också :) på toaletten där så fick jag sminka irene, nettan och carro, haha :P
så va vi där ett bra tag. sen tjatade irene om att vi skulle åka till engelen, för "här spelar dom inge bra musik" men ändå så står hon o dansar o sjunger, haha! :P solglasögon hade hon på tillome :D
så tog vi en taxi dit.. gick in, hängde våra grejer i garderoben o så skulle dom andra på toa. så gick vi in dit, o skulle bara vänta på nettan.. så jag satte mig på bänken som handfaten sitter i. asså, så som de ser ut på sånna toaletter. de satt iaf två handfat i denna. så sitter jag där en stund, allt är kanon. så kommer anna, o sätter sig bredvid mig. seriöst, hela skiten for i golvet! o allt landade typ på mina hälsenor..båda liksom, lätt o gå.
jag reser mig iaf upp, haha. rinner vatten som fan ur rören.. o jag fattade inte att jag gjort illa mig, men de sved lite på hälarna. så kollade jag ner, typ blöder som fan, o är redan assvullen! så nettan får sitta o torka mina hälar, o så gick vi o hämtade is, så kylde hon ner dom, för de va så svullet.
så blev de massa tjafs med dom som jobbade där, o blablabla. hotade me polisen o grejer. de roliga va ju att dom släppt in mig, o jag hade inge leg lr nånting. jaja, vi blev iaf utslängda.. jag kunde typ inte gåå, o anna ville fortsätta festa ;P men vi tog iaf taxi till danderyds sjukhus, in där, fick ett rum. nettan o carro stannade där med mig :) <3
haha, o de roliga va att jag hade 300 kr med mig till stockholm, totalt. o 200 gick åt på sjukan ;P
men så kom sjuksystern iaf, kollade lite, o gjorde rent. hon sa att hon trodde de kunde va en fraktur, o att de måste röntgas. så fick vi vänta nån timme, sen röntgades ena foten, den som va värst. jag kunde gå lite på den vänstra, där hade jag bara fått sår, o va lite svullen. men som tur var så va inget brutet, bara fyllt me blod :P mamma o pappa fick komma o hämta oss vid typ 4 på morronen :P uh..
nu äre bara o vänta på att jag ska kunna gå normalt ;P


- Ja, hej. jag skulle vilja ha numret till en Magnus Betnér. Kan du koppla mig? - Irene

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0