^^

snodde listan av murre ^^

VEM
Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du sms av senast? johanna
Vem pratade du senast i telefon med? Frican :)
Vems hus var du senast i? Mitt? ;P
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? -
Vem önskar du att du var med nu? Frican kanske? ^^


VAR
Var är din telefon?
en decimeter ifrån mig typ.
Var är din mamma? på spinning ;P
Var sover du? I min säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? beställde från HM
Var åkte du senast bil? Hem
Var i ditt rum/hus är du? på mitt rum, vid datorn ;P

VAD
Vad åt du senast?
 sitter o äter riskakor just nu ;P
Vad drack du senast? fanta
Vad är det för färg på dina byxor? blåa jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? min blåa tröja? :P
Vad har du på fötterna? rosa strumpor
Vad är din favoritfärg? tkr om många
Vad är din favorithemsida? ingen spec :P
Vad hör du just nu? min star-fan ;D

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus?
oj, de va ett tag sen.
När träffade du din pappa senast? today
När duschade du senast? igår


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter?
Ja de borde jag väl ha gjort :P
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? jag vet inte, tror inte de :P
Hånglat i skogen? jaa
Kört över hastighetsgränsen? haha, nej
Målat om ditt rum? hjälpt till iaf
Haft känslor för någon som inte känt det samma? mjo.
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja
Sett någon dö? Nää
Varit på ett plan? Jaa, ett par ggr
Sovit till tre? Ja de har jag säkert
Älskar eller saknar någon just nu? yes..


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0