Choke me

1. Är du singel?:  Jaa
2. Är du lycklig?:  Jaa, oftast :P
3. Är du uttråkad?:  Mm, annars skulle jag inte gjort detta just nu ;D
4. Är du ledsen?:  Nej, mest deppig
5. Är du italienare?: Haha, nej
6. Är du en cooling?:  Haha, jag vet inte..?
7. Är du från irland?: Näpp
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jaa.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:  Jaa, typ.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Jaa
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja, de har jag väl antar jag.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jag vet faktiskt inte, tror inte de.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Haha, jag vet inte riktigt ;P
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Ingen aning, är det inte de som är själva grejen me en hemlig beundrare. just att de är hemligt? ;P
7. Är du kär?: Inte direkt.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jaa ^^

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?:
Det beror ju på, "leva utan hår, lr ögon?" lr "finast: hår, lr ögon?" haha ;P beror ju helt klart på frågan.
3. Katter eller hundar?: Hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bra vänner
5. Tv eller internet?: Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Både och
8. Pengar eller lycka?: Lycka, men helst både och ;D
9. Dag eller natt?: Natt, om man är ledig dagen efter.
10. Msn eller Mobil: Oj, svårt. Mobil. lr nåt..
 
TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?:
Har aldrig rymt hemifrån
2. Brutit ett ben?: Näpp
3. Gjort nåt du ångrar?: Det har jag säkert, inget jag kmr på just nu direkt, men.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja, de har jag väl
6. Ätit en hel tårta?: Nej, men velat säkert :D
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja, de har jag säkert ;P
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ibland så.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja
10. Velat försvinna?: Jaa

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?:
Gustav tror jag ;P
2. Telefonsamtalet du fick?: Frican :)
3. Personen du var med?: Mamma på bingo ;D
4. Roligaste grejen som hänt?: Haha, negern som ramlade me cykeln ;D
5. Personen du smsade: Frican
7. Du skrev till på myspace?: Tror inte jag skrivit till nån där ;P Brukar bara kolla runt lite.
8. Du kommenterade?: Ingen aning..
9. Du tillbringade natten med?: Frican! <3
10. Du kramade?: Johanna tror jag :)

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0