Almost easy

så sitter man här igen. hah, typ som att jag bara skriver blogg när jag sitter vid datorn. men sitter faktiskt här mkt oftare. try...every fucking day

Jag har ett par nya ballerinaskor, en tröjklänning, ett par leggings o ett linne/klänning :D I loove!
Frågan är bara vad jag ska ha på mig imorn? lär ju ta på mig svarta leggings, ljusgula linnet/klänningen, med ett svart linne under..o så nya skorna. o så kan jag ta med mina svarta jeans, som jag kan ta på ifall de blir kallt. o så tar jag väl säkert med tröjan också ;D bäst o ta me mkt, så jag har o välja på :D
ska iaf till Almunge imorrn, lr som de så tufft kallas - Munge. haah ;D
ska typ träffa lite av fricans vänner, o grilla har jag hört ^^ kanske blir ett dopp också?! haha ;D

jag har världens huvudvärk, för jag har suttit här o målat naglarna, sen tagit bort, sen målat, tagit bort o målat naglarna igen, nu i typ 4 timmar. jag bestämde mig till slut för brun/lila/guld ;D

juste, satt här hemma, inge o göra. så fick jag lust o göra lite slingor ;P kändes som att mitt hår typ va svart, så jag gjorde lite slingor, ljusade upp de lite bara. de blev väl helt okej ^^ med tanke på att jag gjorde de själv ;D
så får frican klippa mig imorn! de är ett måste! o juste, jag tänkte ju packa idag.. orkar man? nä.

nu ringer madde, brb


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0