Sound effects and overdramatic

måndag, o snart är lovet slut, haha. att jag alltid måste tänka så!
idag är inte riktigt min dag känner jag, har ont i knät, och jag är grinig.

vaknade imorse vid 9, då hade jag fått ett myggbett på ryggen! vafan, nu redan? o så kunde jag inte somna om. gick upp, åt en räkmacka till frukost, haha, fast jag blev illamående av de. så låg jag i soffan ett tag, med täcke o bara njöt av o va ledig. 

AAAAAAAAAH! haha, fan va snabb jag är då. haha, det har stått en necessär på mitt sminkbord sen i fredags nu, o de e fricans, för hon har bott här ett tag nu, haha. så säger jag till henne nu att hon glömt den här, men så säger hon att jag har fått den. o den är full me ögonskuggor ;P haha, hur kan jag ha missat en sån sak?! ;P fast nu när jag tänker efter så har hon sagt nåt om nå smink som hon inte ville ha. men hon sa fan inget i fredags ;P tack sötnos! :) <3

jaa,o  så tidigare idag blev de lite knas. mamá har tjatat flera dar nu på att jag ska slinga henne. så tänkte jag va snäll idag, o slinga o klippa henne. o så klippa pappa o viktor också, for free!
aa, o så sätter jag på henne mössan o börjar dra upp slingor, så har jag stått o dragit upp slingor i 5-10 minuter. o hon klagar på att de gör ont! o det är de värsta jag vet, haha. om hon vill ha slingor får hon väl tåla lite?! Det gör ont o slinga sig, deal with it. O så säger hon: "Gör du såhär på dina kunder på praktiken också?" O de kmr jag ihåg att hon sagt förut också, o seriöst, jag hatar när hon säger så! Så då sa jag: ja, men då gör vi såhär då! så drog jag av henne mössan o gick upp på mitt rum. O nu har jag suttit här i typ 3 timmar, o spelat hög skrikmusik, bara för o jävlas.

jaaja, jag är väl kanske liiite löjlig, men ändå. jag känner inte för o va glad idag. men jag tror att Madde ska komma över en sväng sen lite senare, så får hoppas hon gör mig på bättre humör :)

- we're from birdorganisation BITCH. Birds In The City of Hollywood

Bilder från i fredags finns på Phidan.pixbox.se


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0