Rendezvous With...

jag förstår inte hur man kan lyssna på en låt heela vägen in till rimbo, o sen hela vägen hem, de e 100 minuter. o sen flera ggr om när man kommit hem - utan att ledsna! Jo, jag förstår - HIM.

idag tog jag 8bussen till rimbo, länge sen nu :P hade inte vart där på typ 3 veckor. Somnade lite då o då, o frös som fan på bussen. kom till salongen o hackade tänder, som vanligt, haha. O de första jag såg när jag kom in va världens sötaste lilla hund! Vi har ju 3 hundar på salongen redan, så vissa kunder tar med sig sina hundar till salongen, så jag trodde att de va en kunds hund. Jag sa väl typ: "aaaaaaaaaaaaaaaaawwwwhh! gud vilken söt!"
så gick jag in i lilla rummet, o hängde av mig jackan, o satte mig ner o pratade lite me dom andra. o sen efter ett tag så säger caroline; "jaa, hon lägger sig i barbros bur, men jag försöker lägga henne i hennes, de e lika bra o börja me de redan."
jag : men.. vems hund är de då?
C: de e min :D

fan va bra ;D så då kommer alltså sötnosen va där jämt ;D
o så klippte jag carro idag också, så jag missade bussen me typ 10 minuter ;P o så klippte jag grannen när jag kom hem. 

nu ska jag gå ner o käka middag ;P hann inte me de när jag kom hem. sen blire fan dh, har inte sett på aslänge.

- Och då måste jag ta nån otäck medicin.. och då får jag 5 öre! Slå sönder sparbössan.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Maken till liten glupsk flicka har jag aldrig sett! Om du är så nedrans hungrig kan du få en BULLE!.... Å rör inte tårtan!

2008-03-12 @ 20:28:03

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0