Lips like morphine

nu vare ett tag sen jag skrev igen. o helgen är förbi. vad har jag gjort i helgen? joo, i fredags så åkte jag in till uppsala själv, o mötte frican på stationen där :) Vi gick i lite affärer, jag köpte inge spec, bara ett par trosor och en bikiniöverdel ^^ Jättesöt är den, den e vit med guldiga stjärnor. Sen efter det så gick vi o åt på kina, lr nåt. jag åt friterat som vanligt, så nu känner jag att jag måste ta tag i promenerandet, länge sen sist nu.
Så satt vi där ett bra tag, o hade jättetrevligt. Så kommer frican med en bra idé = vin, chips, godis, lets dance hemma hos henne ^^ Så då tog vi bussen hem till almunge :) så va vi där nån timme, sen kom Gustav o hämtade mig :) Tack för det! <3 O vid 12 va vi hemma :)

Sen igår så hade jag inte tänkt göra nåt speciellt, men så lite senare på kvällen så messar murre mig o frågar om jag har nåt o dricka. haha, o jag förstod inte riktigt, med frågade om hon menade alkohol, o de gjorde hon ;P Så blev jag bjuden på myskväll hos murre. Det blev jag, tessan, murre o kenta, vi satt o pratade o spelade lite kort, som va huur länge sen som helst ;P Sen nån gång vid halv ett lr nåt så gick jag hem, o träffade Gustav.

Nu har jag ledsnat rejält på det här, jag måste få duscha! Jävla skitmaskin! Om murre är snäll, vilket jag tror hon är, så får jag väl duscha hos henne ^^

Nu ska jag lägga mig i min nya soffa bredvid katten, o mysa!


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0