Frican, var är du?!

Uuh, frican har vart på sitt utvecklingssamtal i 2 timmar nu, seriöst! jag svälter snart, de e meningen att hon ska komma hit direkt när hon är klar, så ska vi äta. men snart äter jag fan utan henne ;D

skola idag då, religion fortf. jag, frican, murre o emma satt i bibblan i fåtöljer o soffan o jobbade ^^ skulle svara på massa frågor. vi fick 3 sidor me frågor! vi svarade på typ hälften, så de va bra jobbat tkr jag ;D NU ÄR HON HÄR!! NEEJ, DE VA INTE HON! haha. de va visst elektrikern. jaha...
aja..jaa, vi hade iaf skitkul ett tag där i bibblan. vi blev sådär övertrötta, o skrattade åt precis allt. läraren fick flera namn, t.ex Martin Luder (från Martin Luther), Storskojarn, Skämtarn. O det tkte vi va hysteriskt kul.
hon hade skrivit en siffra fel i frågorna, o så sa emma: "hon har ju ljugit rätt liite" haha. så då fick hon heta storskojarn. O så åt vi massa Rollokolor idag, först kom emma o murre med 16 st, sen köpte jag o frican 20 ;D

jaa, o sen så hade jag utvecklingssamtal också. de gick bra, de sa bara det vanliga.

Neeej, seriöst, nu får hon fan komma! Hon kan väl inte ha åkt hem? aja, jag går väl ner o väntar nu då..

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0