Always and never

jaa, har fortf inte pratat med mamá. sitter här på mitt rum, o det pirrar i mina ben, de e något irriterande.
Madde gick för ett tag sen, jag uppdaterade henne lite ;P

öhm, jag är inte ett dugg trött. kanske ska se den där filmen ikväll, Trade. den skulle tydligen va bra. Men jag orkar inte gå till sängen, de e för långt.  får ta de lite senare. när jag orkar.
imorrn ska jag nog kanske klippa Mia också, tjäna lite stålar. Fast de beror på om jag o surtanten pratar imorrn.. måste klippa o slinga Sofia också, onsdag blir de. o kenne ska klippas.. pengar pengar. jag ser grönt.. lr va har vi för färg på sedlarna i sverige? ;P jag ser rött, kanske får ihop till en 500 kr.

jag har märkt också att jag är en mästare på att rita ;D haha.

jag har fortf ont i knät också ;/ kanske ska göra den där jävla sjukgymnastiken...om man orkar nån gång.

nån som har fest på lördag? isf kmr jag o frican ;P

uhuhhdfd. jag orkar inte. nu måste jag gå, innan jag bryter ihop.

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0