Falling away

oj så trött jag är.

I'm betrayed by you my sweetheart.
Don't you think that you went too far?
Do you want to see my heart bleed?

vad har hänt med min musiksmak? den har utökats, jag vidgar mina vyer..haha, lr va säger man?.. de e nice iaf!

va hos en sjukgymnast idag, hon masserade min hälsena i typ 20 minuter, oh, jag dog typ. fyfan va skönt de va! ;D

fan, mitt rum ser ut som en svinstia, på min soffa ligger det en ryggsäck och massor av kläder o påsar..usch. o på stolen hänger ännu mer kläder, jag orkar seriöst aldrig hänga in mina rena kläder i garderoben!

hm, vad ska man skriva då? jag skriver ju aldrig här längre, men de e bara för att de känns onödigt, de är väl ändå typ ingen som läser? ;P

va o shoppade idag ^^ köpte bla en bikini som sitter perfa på mig!



vad köpte jag meer..jo, en tröja/t-shirt, och en jättesöt tröja, den är lång, o ljusgul/ljusgrå randig :) och ett linne, som är på tok för stort, men med ett svart linne under, o tajtisar så går de bra :D

o imorrn ska jag in till uppsala, där jag möter frican :) vi ska käka på kina, o shoppa lite :) är sugen på o köpa ett par solglasögon..och underkläder ;D och ett par jeansshorts..o en klänning.. :D haha, yäyä, får se va de blir.

nä, nu va de väl 2 timmar jag sa till mig själv att jag skulle gå o lägga mig o se på tv, så jag får väl göra de ;D haha, igår låg jag o kollade på Paradise Hotel, gick flera avsnitt på raken, fan va roligt, aslänge sen ju ;P Men de e fan rätt sämst egentligen ;P

Nä, nu säger jag g´natt!

- i have been playing alot of mandolin lately to my dog late at night. -  PW

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0