Scream

aaj, jag har ont i mitt cpknä! :/ jävla skit. kul om de skulle hoppa ur led igen :P

helgen har vart kanon ;D Fredags va jag me bombom ^^ sen på lördan åkte jag me halv 9 bussen (!!!) till almunge. så färgade frican o jag våra hår :D blev kanon! så fixade vi oss väl typ hela dan ;D haha. sen kom lite folk, o så drog vi på förfest hos en tjej i knutby :) va utanför skolan ett tag, sen vidare till parken :)

kom hem typ vid två lr nåt, jag somnade på en gång, mitt i en konversation enligt frican, haha, förlåt! ;D
jag va så jävla trött, höll fan på o somna på förfesten ju ;D  hade bara sovit 4,5 timme natten innan så :P

jaa, sen på söndagen då, fyfan va onyttiga vi va! åt chips till frukost, sen beställde vi kebabtallrik o köpte en 1,5liters cola, käkade de o kollade på film. den va rätt bra, men de va väl bara för att puddingen va me i filmen ;D  FAN va jag har ont i knät! jävla skit.
jaa, o sen när filmen va slut så drog vi till konsum, för jag va sugen på nötter ;D vi kommer hem med nån chokladstång, samma "material" som wienerbröd, men en stång, me choklad i :D haha. jaa juste, och varsin jättemuffin! :D och en till 1,5liters cola ^^ shit. jaa, hem o käkade de, o kollade på O.C, de första avsnitten :) bara för att jag är kär i Seth ;P
sen vare tänkt att jag skulle ta 5bussen hem. men då vare nåra som frågade om vi skulle me o bada, o då va klockan typ 4, så jag struntade i o åka hem ;D så vi drog o badade ^^ va rätt skoj. Sen drog vi hem, o ner till konsum o köpte pan pizza ;D hem, käkade de, sen kollade vi lite turkietresor :) sen va ju kruxet de att frican skulle åka iväg klockan halv 10 den kvällen, hon skulle till norrtälje, o plocka ihop scenen efter diggiloo ;D så hennes mamma skjutsade henne, o dom andra som skulle hjälpa till till norrtälje vid halv 10. då vare bara jag o sixten hemma hos frican :) så vi kolllade lite på oceans 12, o jag åt lite kvarbliven muffin, haha, tänkte skriva efterbliven muffin :D o så åt jag naturgodis, o lite chips, o drack fruktsoda ;D shit, va onyttig jag va igår! :P o kvällen innan blev de en 10 cider..hmm, smaaalt!
sen somnade jag strax innan 11, haha :D o så vaknade jag halv 4, när frican kom hem o la sig vid mig :) pratade lite, sen somnade vi båda två, o vaknade halv 11 på morronen. vi låg i sängen till kl 1 :D då åkte jag hem, o frican hade kollat fel på bussarna, lr dagarna ;D så dom fick köra hem mig ända till hallsta! tack <3

idag har bombom vart här, vi kollade 2 filmer. o nu ska jag lägga mig snart o se en film, Cloverfield tror jag den hette. hoppas den är bra! juste, ikväll har jag märkt att Tokio Hotel är helt okej, vissa låtar iaf. Synd bara att dom ser så töntiga ut! ;P

G´natt!

- What does a ghost put in her bra?
- Booo-bies!

Kommentarer
Postat av: Fricimon...

...Barompom :P Ja där sabbade vi beach 2008 då ! Haha men men vi hade ju mysigt i alla fall ;P <3

2008-07-15 @ 17:02:32

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0