hönökaka

alltså.. hönökaka, vafan är de för jävla namn på en macka!? aja, äter en sån nu iaf. med kaviar på! :D o jag som precis borstat tänderna.. kaviar, apelsinjuice o tandkräm, mmmums!

o varför vill jag skriva kaivar, ist för kaviar!? :P fast jag brukar iofs också säga kaivar, låter typ kajvar. låter roligare tkr jag ;D
asså, fan va hungrig jag är..kanske ska ta en till hönökaka..? nej, då kommer viktor säga nåt i stil med: äter du IGEN!? vilket han redan gjort idag, när jag åt fläskfile :D nä, juicen är slut, måste hämta mer.

tbks.. o vad skådade mitt öga när jag kliver in i köket? jo, en kartong med Marianne! :D

nä, man kanske ska ta o gå ut o få lite färg kanske?

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0