ägg köttbullar o persika

när jag är hungrig så kan jag blanda maten lite hursomhelst märkte jag nu när jag va nere i köket. först skalade jag ett ägg o åt upp det, sen tog jag några köttbullar från kylen, o la på en tallrik. o så hittade jag en liten persika som såg väldigt god ut :D hm hm hm...äta på natten, de va väl nåt man inte skulle göra? ;P shit the same..

tältade i utsund me gullungarna igår, mysmys :) först höll de på o bli så att vi skulle sova under bar himmel, eftersom att den som skulle komma me tältet inte hittade oss. men sen kom det några änglar som också tältade där, som hade med ett extratält till oss 3 :)

nu ska jag se lite tv, fast först ska jag väl äta köttbullarna o persikan, haha. jag tror jag kommer somna rätt fort, sov bara 3 timmar i natt.. lr imorse kanske man ska säga.

GONATT!

Kommentarer
Postat av: Tvilling<3

Jag hoppas att du kokade ägget först^^ Haha ;P

2008-07-30 @ 18:18:47
Postat av: Phidan

haha, klart jag kokade ägget :D

2008-07-30 @ 20:11:31
URL: http://phidan.blogg.se/
Postat av: Phidan

lr, de va redan kokt ;D

2008-07-30 @ 20:12:30
URL: http://phidan.blogg.se/

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0