Throw it away

helt otroligt, ingen träningsvärk! ^^ fan va tråkigt, jag vill ju att de ska märkas att jag tränat ;P får se imorrn, då kanske jag bryter benet, o de lär ju kännas ;D fan, jag är rädd!

Idag på praktiken satte jag i en färg, o sen gjorde jag ljusa slingor på samma kund. Dagen gick fort, o så slutade jag kl 2 ^^ Kom hem vid 3, badade nån timme, somnade ^^ sen klippte jag min mor, igen, känns som att jag klipper henne en gång i veckan typ. nu äre bara pappa o viktor kvar. men dom får vänta.

Den som laddar ner låten Throw it away med Radiohead, o skickar till mig är världens bästa! ;D Lr Chase money med Trouble Andrew!

nu ska jag lägga mig o se I know who killed me tror jag, har ju den på skiva nu, mkt skönare o se på tv, även fast jag har ny stor dataskärm ;P Nån som sett filmen? den är säkert sämst, men jag vill ändå se, smaken är ju som baken.

Buh bye!

- Du va ju len som ett rumparsel igår! - Mamma


Kommentarer
Postat av: mads

du får ta i lite mer nästa gång då!

2008-01-22 @ 21:53:50
Postat av: Anonym

du bröt ju inte benet, men knäet hoppade ju iaf ur led!

2008-01-23 @ 19:09:01
Postat av: Gustav

Det blev en lång onsdag.
Hoppas du sitter bra där i fåtöljen nu i natt. Hoppas det blir bättre så du kan ligga i en säng igen i morgon.
Puss på fina!

2008-01-24 @ 03:15:41

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0