River below

Nu börjar Miami ink igen, så brb ;D

Sådärja ;P Söndag idag då, det har vart en ganska så slapp dag, kollat på desperate housewives typ hela dan. Imorrn äre skola igen, men de e lugnt för jag va ju hemma torsdag o fredag förra veckan. Så jag hoppas jag är pigg imorrn i skolan/salongen. O jag måste till praktiken o hämta saxarna innan, för jag lämnade dom där i onsdags, "ingen lär väl vilja bli klippt" men jo, då vill hela familjen klippa sig i helgen. men de får bli nästa helg ist.
Träffa Frican o Mowrot imorrn, fyy va kul :):) O så har vi inga kunder imorrn heller, så då får vi snacka skit när vi står o klipper på dockorna :D

nu vart jag helt svag, o de känns som att jag måste spy. lr nåt. men, jag ska väl sluta skriva nu kanske..

varför känns det som att det enda jag säger är: "jag vet inte"? det börjar bli lite jobbigt. men jag vet ju faktiskt inte.


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0