Pretty handsome awkward

jag är glad, så glad att jag inte riktigt kan andas. don´t know why, yes i do.
Dumma drömmar, dumma dumma. lr? det jag undrar är om det kommer ske på riktigt. Iaf de där med Marilyn Manson, haha ;D Awh, den här låten är så bra :)

Nu har jag klippt grannen också, skönt, nu äre bara mamma, viktor o pappa kvar ;/ ;P jag ska fan ha betalt, för jag har så jävla ont i axeln. baah. O gymma imorrn, ska bli kul faktiskt. hoppas de e pojkfritt bara ;D

snacka om att man kan gå från deppig till glad så fort. jag har vart värsta nere flera dagar nu, men nu mår jag bättre. så lite kan göra så mkt. men, de kanske inte va så bra iofs? yäyä.

come here girl boy, bounce.
Let me see them big titties.


Nää, nu ska jag duscha. 

Kommentarer
Postat av: mads

tydligen överraskande fort! :S

2008-01-17 @ 21:49:19

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0