Lunacy Fringe

Tisdag, o dagarna går så jäkla fort. de e skönt, för då kan man säga att snart är det sommarlov ;D
Jag blundade hela bussresan imorse, jag va så jävla trött, men jag kunde inte direkt sova. O jag visste att jag skulle jobba en timme längre, alltså sa 5bussen hem! Så då när jag kom fram så tänkte jag: "idag ska jag göra massor av saker, så dan går snabbt"

Så jag började med att klippa nya dockan jag fick igår, ökade längder. Så jag klippte henne ett tag, sen ringde Ylva, o ville att jag skulle lägga hennes hår, perfa! så hon kom halv 11, så gjorde jag en inpackning på henne, och klockan 5 över 11 började jag rulla, o när jag hade rullat klart, o satt henne i torken så va klockan halv 12! De e fan rekord för mig ;P 25 minuter. inte illa för o va Phidan. Så de va lite kul, plus att de blev skitsnygg rullning ;D Knäppte tillome kort på henne i spolar och efter. Eftersom att Lotta säger att vi ska dokumentera ;P
Så fixade jag hennes hår när de torkat. Så hon gick vid 12, då vare lunchdags. Så jag åt mina torra köttbullar, orkade ingen pasta, lr jo, men jag ville helt enkelt inte ha ;P
Sen en stund efter lunch så fortsatte jag klippa dockan lite, då tog jag det håret som inte räckt upp på huvudet, o de tog ganska lång tid, för de va så ojämnt från början, så jag fick klippa om hela tiden. Undra om någon klippt dockan, men inte vågat säga de, lr om håret bara va så ojämnt för att den va ny? hmm..  Aja, nu är den jämn o fin iaf. Sen när jag va klar med den dockan så tog jag min heta killdocka, o fönade lite vågor, men de är nog de tråkigaste i världen! O jag är så dålig på de, så jag gav upp efter en kvart. Sen väntade jag typ 45 minuter på att Frida skulle komma, för jag skulle klippa henne. Så vid lite efter 3 kom hon, så klippte jag henne, o de gick bra som tur va ;P O så plattade jag hennes hår också. Sen va jag klar halv 5, så så diskade jag lite bara, o så gick jag till bussen :) Satt i dragspelet på väg hem också, för min plats va upptagen! ;/ Men de va rätt skönt där ändå, fast jobbigt när benen åker iväg när man svänger ;P

Nu är jag nyduschad, och har hämtat säsong 2 av desperate housewives av Murre, så nu ska jag krypa ner i sängen :) Gonatt!

"What's the point of driving that fast if we're going the wrong way?"


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0