Inside of you

Idag äre söndag igen. fan, de känns som att ajg skriver så varje gång jag skriver blogg :P dagarna går snabbt, de e bra. jag vet inte vad jag ska skriva heller, de händer ju inget i mitt liv typ, lr jag vet inte. de e tråkigt.
Imorrn äre skola, salong hg, träffa frican :) nu äre typ bara vi 2 kvar, de e ju lite tråkigt, men de känns ändå inte så farligt. hon är min bästa kompis :) <3 o inga kunder har vi imorrn heller, fan va skönt. jaa juste! den här veckan kommer va så jävla skön, för imorrn, salong hg, inga kunder! :D O så tisdag praktik, o tisdagar är jättesköna o lugna, bara jag nettan o anna där då. o så onsdag åker frican o jag till kungsberget me skolan :D på torsdag äre praktik igen, o då är carro där ^^ o så fredag ledig ;D fan va nice ;D

så den här veckan kommer väl också gå snabbt ^^ jag har provat lite outfits till onsdag, haha ;D jag tkr de e snyggt med termobyxor o min jacka ^^ hm, fast jag är lite rädd kan jag erkänna...jag kommer säkert bryta nåt :P
o vi behöver ju bara betala 100 kr, så jag skulle kunna tänka mig att bara åka dit o ha de mysigt me frican :) typ sitta o titta på alla andra som åker ;P

Nu fick jag ett mess från Frican, hon ville att jag skulle ta med klädeskataloger imorrn, så jag ska ta tag i det genast, o gå ner till lådan som är fullproppad av HM o Haléns ;D ni anar inte hur många kataloger jag har ;P

Kthxbai!

question

My papa thinks your a faggot
my friends claim your bisexual
I say their wrong
but are they?

answer

what you call him "papa" and hes calling me gay? i dunno what to say.


Kommentarer
Postat av: Gustav

Smaaart att publicera samma inlägg tre gånger!
Älskar dig!

2008-01-21 @ 00:41:42

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0