Heart of glass

Jaha. nu fick jag en ny låt också, Open your eyes, väldigt bra, skulle döpt dagens inlägg till det om jag inte precis skrivit Heart of glass. Men båda skulle passa bra idag.

Skola idag, jobbigt jobbigt. jag gick upp kl 6, 45 minuter tidigare än vanligt! bara för att de tar så lång tid o hoppa runt på kryckor ;P så jag har gått rätt mkt idag, o de märks, för nu gör de ont i knät. Ja juste, fick brev idag. nu på fredag ska jag opereras :P uh, jag dör. antingen kommer jag typ svimma, lr så kommer jag vilja titta på ;D

O nu märks det att jag vart hemma nåra dagar, har sett på 22 avsnitt desperate housewives på 5 dagar :P de e lite roligt, för nu när nåt roligt händer i verkligheten, så tror jag att jag kan spola tbks o se igen! Jag typ sträcker mig efter dosan, o sen kmr på att de inte e dvd ;D noeerd.

¨åh, kollade in Nathalies pixbox idag också, hon hade lagt upp massor av bilder på oss. saknar dig! <3

nu måste jag rusa ner o kolla om mamma köpte nåt till mig i uppsala, lycka till o rusa föresten.

where do you live and what are we having? i am a picky eater.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gu, operation, ujuj, norrtälje lr var?

2008-01-29 @ 22:08:37
Postat av: Phidan

yes, norrtälje. uh! Jag måste nog vänta me spinning ett tag :P ska börja med sjukgymnastik sen efter operationen också.

2008-01-29 @ 23:28:52

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0