2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag träffade någon som jag hittat på internet ;P

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften, inte vad jag kommer ihåg iaf.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Jaa, farfar dog lite efter tolvslaget förra nyårsafton.

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Inte direkt.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Oj, jag som är så dålig på datum..

9. Största misstaget?
</3

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte så farligt tror jag. Skadat mig.. Alltså, jag har ju alltid ont nånstanns typ. Cparmen t.ex

11. Bästa köpet?
Oj.. Jag vet inte om jag har köpt nåt speciellt, jag köper bara kläder ;P

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, helt klart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad. Att det går så bra för mig i skolan och på praktiken, att jag träffade Niklas ^^ Och Gustav gör mig väldigt glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Alla som inte dansar! Och typ alla med Fall Out Boy, för jag började lyssna på dom i början av året.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror att jag har vart ledsnare faktiskt. Fast jag har också varit riktigt glad ibland, men också riktigt riktigt ledsen.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ååh, tränat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen och mormor o morfar. Sen senare träffade jag Gustav :)

19. Blev du kär i år?


21. Favoritprogram på TV?
The girls next door

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag tror inte det. Faast.. jag hatar rätt många. Kanske ska bli ett nyårslöfte; att inte hata folk?

23. Bästa boken du läste i år?
Oj, va svårt. Jenna Jamesons bok va ju inte så jättebra kanske, men jag kunde ändå inte sluta läsa. Läste ut den på ett par dagar bara, o den är på typ 600 sidor.

24. Största musikaliska upptäckten?
Fall out boy! Lr ska jag säga Pete Wentz? ;D

25. Något du önskade dig och fick?
Christinas parfym, morgonrock, tofflorna, pyjamas o en annan sak, hah!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag tror inte jag önskade mig nåt som jag inte fick. Önskade mig inte så mkt.

27. Årets bästa film?
Åhnej, va svårt. Jag såg många bra filmer när Niklas va här iaf ^^

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag va på praktiken på dagen, sen var jag bara hemma. Gustav kom på besök ^^

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Flera saker säkert.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Oj, jag vet inte.

31. Vad fick dig att må bra?
Alla underbara personer. Gustav, Niklas, Frican, Cajsa och Murre!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag är typ sugen på alla kändisar, haha! Men Pete Wentz och Bam Margera.

33. Vem saknade du?
Jag saknade nog inte nån, inte farligt mkt iaf.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Fredrica, min tvilling <3 Hon är helt underbar, och vi är så jävla lika. Nu kom jag på en sak som jag gömde skriva igår. Vi firade ju nyår tsmns, så dagen efter kl 15:39 skriver jag ett sms till henne o frågar hur hon mår och så. Och så efter bara några sekunder får jag ett sms av henne, där hon frågar hur jag mår! Och det fick jag 15:39! Vi skickade alltså ett sms till varandra samtidigt, och båda frågade hur den andra mådde ;P

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0