The Music Or The Misery

Vart tog min energi vägen? aja, jag kanske hittar den snart.

Imorse ställde jag mig på vågen, och bestämde att jag aldrig mer ska äta nåt onyttigt. o de lär ju gå bra.. haha. Nämen, iaf äta mindre onyttigt. Och jag har märkt nu att bara för att jag inte får, så vill jag ha de ännu mer.
Så kommer mamma hem med 4 wienerbröd! VAFAN. jag älskar ju wienerbröd. Men, tro´t eller ej, jag har inte ätit nåt :) Jag har kollat i skafferiet flera ggr nu, eftersom att jag är hungrig, o där ligger de o stirrar på mig o ser sådär jättegoda ut. Men jag har stängt dörrn snabbt, o gått iväg hungrig. Seriöst, jag kommer inte kunna öppna skafferiet förrns dom är borta, för jag kommer inte kunna låta bli. Därför är jag hellre hungrig.
Fast jag har bara ätit frukost idag.. yäyä, jag får väl försöka ta nåt från skafferiet utan o titta på de goda bakverken.
Uh, en smart sak va ju o kolla upp wienerbröd på wikipedia;
Wienerbröd är ett bakverk i grunden bestående av wienerdeg - en deg med inkavlat matfett som blir luftig och frasig vid bakning. Bakfettet läggs först i ett tjockt lager på degen som sen vikes och kavlas, vanligen i "tre treslag" vilket ger 27 fettlager.

Ja, o jag är inte så sugen på 27 fettlager på magen lr låren. lr nånstanns. Kanske i bhn isf, haha. om jag måste välja.


Awh, va söt du var, bebin ^^


- Man, when you´re on heroin, there´s no reason to look up, what can I find in the air?

I shot dope for 7 years, and I looked up maybe twice. And that was to see if it was gonna rain,

so i had to get to the store quicker to steel.


Kommentarer
Postat av: Niklas

du som är söt ^^

2008-03-04 @ 15:52:51

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0