Sound Effects And Overdramatics

Torsdag. O jag har rivsår överallt!? vafan liksom? Pannan, armen o skinkan. yäyä.

Imorse sov jag till 7. Rätt pigg då, eftersom jag somnade vid halv 11. Kl 8 åkte jag o mamá ner till läkarstation, eller lärkarsation som jag råkat skriva i våran adressbok, haha. Yaa, o så frågade hon mig lite saker, hur de gick till, om jag opererats, vad jag gör på fritiden osv.. Så fick jag strippa av mig byxorna, så fick hon klämma lite på mina ben, haha. Det där lät inte dumt, nejnej. Så mätte hon med en gradskiva hur mkt jag kunde böja på knät ;P O så fick jag två st övningar som jag ska göra nu 3 ggr om dan i 3 veckor. Egentligen 2 veckor, men jag hade typ ingen tid för återbesök om 2, så de fick bli 3. Så om 3 veckor ska jag dit igen, o få fler övningar. Hur lång tid ska det ta egentligen, innan jag blir bra? Jobbigt. Men nu kan jag gå helt normalt, typ. Är fortf stel, o har lite ont, men men. I´ll survive. Tog 11.20 till Rimbo, o praktik. Slutade som vanligt vid 4, men då kändes de som att jag vart där en hel dag. Gjorde inget speciellt idag heller. Rullade perm på dockan, typ bara de ;P Ja, juste, o så kollade jag igenom alla spolar vi hade, lätt över 600, o bytte gummiband på de dåliga.

I found u, miss new booty. Awh, va länge sen. Men jag blir fortf lika glad som i då. ^^ Booty booty booty booty


J
aa, kom hem vid 5, o nu har jag badat. men inte ätit, hm, jag orkar inte. Nu sitter jag i mina Hello Kitty shorts o linne, mys.

My milkshake brings all the boys to the yard - Damn right it's better than yours.

Imorrn bäre av till huvudstaden, färgkurs med FR2<3 :D schwarzkopf ^^ Yääey!
Tur att Johanna skulle åka från hallsta, annars hade jag säkert åkt med bussen ända till Arabien lr nåt. De ska blir skojskoj. De va tänkt att jag skulle bli blond igen, men de hade säkert gjort mig kyckling, så de va bra att de blev ändrade planer. Nu är jag ganska så mörkbrun ^^

Helgen kommer gå snabbt, sthlm imorrn, sthlm på lördag också. Mamá, Papá, Gustav o já ;D hahá. nä, nu räcker de. Ja, vi 4 ska till sthlm iaf, Vällingby, till mormor o morfar, yäey, de ska bli mysigt! Hoppas de blir som alltid, räkmacka till förrätt, sen plankstek, o så bullar o sånt till efterrätt ;D
Sen på söndaag! Frican kommer till hallsta, fan va kul. äntligen :D De ska bli kul, o fint? förhoppningsvis. Vi är ju frisörer, fan. Då kan de inte gå fel..?

Värsta glada låten, o ändå tkr jag att den är sorglig, thaha. Tänker på Pucko när jag hör den :) <3

Nä, nu tänkte jag leta upp lite skoj på youtube, o sen käka nåt kanske. 

was he chubby or something? or ugly? or both?


Kommentarer
Postat av: mads

rise up rise up, everybody rise up!
hur är läget?
kanske ses på lovet,
küssen

2008-02-22 @ 22:37:48

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0