Smells Like Teen Spirit

På me lite music o så är jag redo för bloggning. Va inte alls sugen nyss, men med rätta låten så ;P
Synd bara att jag inte har nåt o skriva om ;D hah.
Har inte skrivit på ett tag nu, men inte mkt har hänt. Har fortf lite ont i knät, de e värre idag.
Har målat om min garderobsdörr också, jag ledsnade på den, o så va jag ju hemma så länge, o då måste man ha nåt o göra. Så hittade jag en fin bild på internet, som jag ritade av, o nu är lite av den på dörrn. Får se när den blir klar, kanske när knät hoppar ur led nästa gång, o jag måste va hemma 2 veckor igen? ;P Nä, jag ska inte ens skämta om de. Här är 2 bilder på dörrn iaf, före o efter. fast den e ju inte klar än ;P


före                  efter   

O så va de ju alla hjärtans dagi onsdags, torsdags menar jag ;P lr? I dont know, or care. jag va iaf lite jobbigt mot Gustav, eftersom att jag trodde jag inte skulle få nåt av honom. "Jag kan ju va killen, o bjuda dig på maten."
Inne i affärn; "Sista chansen för dig o köpa blommor till mig då.." O så när vi kommer hem till mig så är jag nere, o så springer han ut i bilen igen, o upp på mitt rum, o när jag kommer upp sen så ligger det ett paket me 10 rosor på golvet :) Aaaw ^^


Rosorna fick en fin plats, mellan 2 Pete :D

O idag har jag vart riktigt duktig, kände för o jobba lite matte, snart nationella, om nåra veckor iaf. måste ju börja lära mig matte snart, hah ;P usch. Nu är klockan 21:17 också, nästan mitt hemnr. ;P



Ja, imorrn äre skola igen, skolsalongen. o jag tvivlar på att jag kommer göra nån nytta. får väl hjälpa till me färg, de e alltid nån som ska färgas typ. då kan jag ju sitta iaf. då får jag träffa frican också :D:D
Mitt schema fram till sommarlovet ser riktigt bra ut tkr jag.
Stå still eller våldtäkt så dansa dansa
Ga-ganska fin och omtänksam men sansad stil, en våldtäktsman ga-ganska fin och omtänksam men sansad stil, en våldtäktsman
sorry, men jag va bara tvungen o sjunga me där.
Var va jag?
Nånting händer känn det, Japp, du bidrar till konstig stämning.
Om du väljer att stå still bland alla mina konkurrenter, jag hoppas att du gör så gott du kan för
att minimera risken att bli våldtäktsman.
Att jag inte ledsnade på låten på nyår? Hm, konstigt. lr?

Jajuste, schemat. Många dagar som går bort, typ nu på fredag då vi ska på färgkurs i sthlm. o sen en onsdag så ska vi till Inzo, också i sthlm. sen äre kurs en hel helg i sthlm, hotell ;D Allt är bättre än vandrarhemmet vi va på sist. Bubbelpool har vi också, så bikini med! :D Sen äre ju 2 lov, o massa lovdagar. O efter båda loven så äre en vecka i skolan. Religion o Estetisk vecka. Men lite praktik blir de iaf :) Lr, ja, ganska mkt iaf.
O Frican ska ju ha kalas nån helg snart, o Murre också :):)

Nää, nu ska jag gå o lägga mig i sängen o se Girls next door, o kanske, kanske ta en liiten bit choklad. ^^
Aah, jag andas in o är så glad, de e för jag tror att de e sommar, haha. men jag kan ju få tro de ett tag till. De va så mysigt idag på kvällen, satt ute me murre i lekparken. o de va inte så kallt ^^

Godnatt, hoppas de blir en god natt för mig, o mitt jävla knä!

He got a flat tire, and he looked at me with tears in his eyes and goes "what do I do?"


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0