Open arms reject assuming hands

Jao. Nu är lovet slut, typ. Finfint väder idag, men jag har inte vart ute. Ska ut me Murre senare, ska bli skönt ^^ Vi har faktiskt vart duktiga, va ute o gick mån, tis och onsdag ^^ Jag vill ut o springa så snabbt o långt jag bara kan. Synd bara att de skulle bli typ 200 meter, haha.

Idag har jag möblerat om mitt rum, eftersom att jag kommer få en soffa. O fan va jag hatar mitt rum. De e rätt stort, men ändå får jag inte plats me nå möbler, eftersom jag har snedtak, jävla skit. mamma o jag satt o funderade typ en halvtimme hur jag skulle kunan ha de. o de går typ inte på nåt sätt. Flyttade mitt stora jävla databord, men de såg inte klokt ut, för de fick stå utdraget. så de fick flyttas tbks.  Vi fick inte mkt ommöblerat, mest städat ;P Slängde lite skit också. Men sängen blev iaf flyttad, o bokhyllan. Så måste tvn flyttas sen. Sen när vi va klara, så säger mamma att hon trodde soffan va 2,50, och så mätte vi framför fönstrena, o de va lite över 2 meter. vafan! så får hoppas att pappa hörde fel, o att den är 2,15 lr nåt. uuh. Annars va de här helt i onödan. haha. blir nog rätt fint om soffan står framför fönstrena, o så kan jag köpa ett litet soffbord ^^ Mitt rum är nog rätt fint ändå, kanske. lr nåt.
Skönt me soffa, slipper man sitta 3 i sängen o se på film, om man är fler ;P

Idag ska jag klippa Murre också, tror jag. hoppas hon ångrar sig, haha. nejmen, de går väl bra, hoppas jag.
Nu ska jag fortsätta lyssna på min underbara musik, så högt de går.

"You look like an egg with legs coming out it."


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0