Liar (It Takes One To Know One)

Aah, värsta mysiga vädret idag :) Träffade Nattis idag också, vi firade min födelsedag, som va för lite mer än 2 månader sen, haha ;P O så gav jag henne hennes julklapp, oinslagen, men vafan ;P
Så vi gick o köpte fika, så fikade vi hemma hos mig, sen ut till lekparken o gungade lite. Sen till Nattis o hämtade hennes hund, så gick vi ut me henne, tog väl typ en timme. Vi skiljdes åt, o jag skulle hem till mig, o mellan mig o Nattis bor Murre, så stannade jag lite innan hennes hus o messade henne o frågade om hon va hemma. Sen tittar jag mot hennes hus, så går hon där! ;P Så jag ringde henne, o gick till hennes hus. Så satt vi o pratade i en halvtimme :) Sen gick jag hem o skulle äta. Skulle prova nå fiskgrejer, som McNuggets, fast fisk. Så tog jag nån ny olja mamma hade köpt, Linfröolja, yäyä, hällde i rätt mkt på plåten, o in i ugnen. Efter ett tag märkte vi att det började lukta träolja, haha. Jaha, de va nån konstig olja mamma köpt, tänkte jag, men jag åt fisken ändå, o lukten gick inte bort! Och medans jag åt så började det svida som fan i ögonen. Haha, vafán!?
Jaa, o så läste pappa på flaskan,
man skulle tydligen inte steka lr fritera mat med oljan - oups!
man skulle bara tillsätta oljan i mat, och då endast en tesked, INTE överskrida doseringen - oups!
det va inte bra om oljan utsattes för hög värme en längre tid - 225 grader, 20 min ?

Hmm... Men men! Det va iaf omega 3 i oljan, o de är ju bra? man kan väl inte dö av nåt som är bra? Lukten har ännu inte gått bort helt, även fast pappa skrubbade ungen, haha. 

Sen efter maten så gick jag ut igen, med Murre den här gången, och två små hundar :) Vi gick väl lite över en timme, skitskönt! Vi får ta o börja med det varje dag tkr jag.

Kom hem, inget o göra, tittade på min garderobsdörr som va klar. Men så fick jag för mig att jag skulle rita ännu mer på den, så de började jag med, o nu ska jag fortsätta.
Såhär såg dörrn ut för nån timme sen:



Ni får se senare hur den blev ;P


såå, klar. den blev lite konstig på vissa ställen, men jag ska försöka fixa de sen,

- if I feel like painting the kitchen blue, well by God, I will

Kommentarer
Postat av: mads

you little artist :) hah, men ingen mästerkock märker jag ;) haha

2008-02-26 @ 11:19:41

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0