the priest and the matador

just nu är min mamma här uppe på mitt rum, o städar! jag städar inte mitt rum själv, det gör min mamma åt mig. för jag ser faktiskt inte när de behövs städas, det gör däremot min madre..just nu rensar hon min garderob.. o den är full me kläder som jag inte använder, men som jag absolut inte vill slänga! så mamma visar upp mig det hon inte ser mig använda, o så säger jag: den använder jag inte, men släng den inte! du får bara hänga undan den!

så nu tror jag mitt galgproblem är löst, hade aldrig nåra galgar, så jag kunde helt enkelt inte hänga in alla mina nytvättade kläder...så dom blev slängda på soffan. o jag vet inte hur länge min soffa har sett ut sådär. vilken tur att jag har en underbar madre! ^^



sådär ser min soffa ut nu, men det ska ändras nu ^^


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0