start wearing purple

aah, jag är så äckligt mätt! fick fiskpanetter idag, lr va de heter..fy helvete va jag älskar de! Dom som känner mig vet att mina två favoriträtter är blodpudding och fiskpinnar :D
Mamma stekte 4 såna där stora fiskpinnar..
o jag säger: "vadå, får viktor o jag bara två i var?! jag brukar äta 4 själv.."
mamma: men dom här är ju stora?
jag: ja, men jag äter ingen mos.
mamma: men så får du väl göra de nu.
jag: aja...jag kommer inte bli mätt iaf..

efter 1 fiskpinne börjar jag känna motstånd, haha..men jag va ju bara tvungen o käka upp den andra också, eftersom att jag sagt att jag inte skulle bli mätt! hatar mig själv ibland.. så nu vill jag typ spy upp båda två.

D gick hem för ett tag sen, vi låg i sängen till typ halv 6...som vanligt. o nu skulle va ett perfekt tillfälle att städa mitt jävla rum..men de orkar jag inte än.

Idag är jag på så jävla bra humör! :D
En lista på de som kommer göra mig överlycklig!

* Turkiet om en måndad!
* Kanske frisörmässa i England i oktober
* 18 år i december!
* Julafton :D
* Studenten!!!

Yääy! :D haha. jag är lite knäpp kanske, tror att de kommer gå snabbt till studenten, bara för att jag har massa andra saker att se fram emot under tiden...O när skolan börjar ska jag ta me fan visa Lotta att jag kan va positiv..man kan inte va mer positiv än jag idag!
 
Bara för att jag är på så bra humör nu så ska jag fan städa mitt rum.. :D Seriöst, jag sitter här o skrattar, kan inte sluta le..Idag älskar jag mitt liv! :D



Jag o D hade vattenkrig idag som vanligt... o kolla frågetecknet som blev på golvet när jag kastade vatten på honom (!!!) fyfan va jag är bra! ;D



o igår bakade jag kladdkaka, så skulle jag skära upp en bit, o så skär jag mig i tummen! haha, typiskt mig, klant. blodade ner lite papper som jag la i ett glas, o sen på morronen så gurglade jag munskölj, o spottade ut de i glaset.. rätt mysigt blev de ^^

Tjadååååååå!


Kommentarer
Postat av: Fricimon :D

ska du på frisör messa i england :O :O !?!?!

för de första- Hur klarar jag mig utan dig då?

för de andra-jag vill oxå !!!

för de tredje-när,hur varför:P??



PUSS<3

2008-08-11 @ 21:12:40
Postat av: Phidan

haha, ja, kanske :P inte bestämt än, men de blir säkert inte så. ja, du lär ju klara dig, det är bara över en helg tror jag, iaf typ tre dagar. tror de är i oktober, o jag åker isf dit med praktiken ^^ Varför? för att de är kul såklart! ;D

2008-08-13 @ 15:49:27
URL: http://phidan.blogg.se/

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0