Sleepers Just Dont

ja, i natt blev jag väckt kl 2, av att telefonen ringde.
- Jaa, du får komma hit. sa jag.
så gick jag upp ur sängen, jag som hade de så mysigt med tända ljus, o så hade jag en mysig lång tjocktröja på mig ^^

självklart somnade han nästan på en gång, medans jag låg o försökte verkligen somna, o de e då man inte kan somna, när man vill. o så äre ju lite svårt också när nån bredvid ligger o toksnarkar, o tar upp hela jävla sängen! :P
så jag tog allt täcke o la mig på soffan, o stoppade fingrarna i öronen, o drog täcket över huvudet, o somnade ^^ då hade klockan redan blivit halv 4 ;/

så vaknar man av att han drar i mitt täcke, o säger: jag fryyser!
haha, rätt åt dig tkr jag! xD ^^ uh, sötnöt. <3

nuu blir de väl frulle lr nåt..måste bara orka.

Kommentarer
Postat av: Murre

Mihi vem va killen då?

2008-09-01 @ 15:35:01

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0