Jesus Christ

Jesus Christ, thats a pretty face..

ja, 18 dagar kvar då såklart, igår va de ju 19. xD

igår pratade jag o frican jättelänge i tele, jag kollade lite i almanackan o räknade ut att de va 9 jobbiga dagar kvar ;P... och 6 praktikdagar ;D jag är knäpp, I know.

o så har jag några kunder på g, så jag kmr tjäna lite pengar också ^^

juste, för några månader sen, i maj, så tappade jag ju bort mitt älsklingsheadset!! :@ men nu har jag beställt nya, inte riktigt lika tydligen, men dom ser lika ut, den stora skillnaden är väl att dessa kostar 99, o dom jag tappade bort köpte jag för 350 typ. hur kunde jag lägga ut de, undrar jag nu.. haha ;P yäyä. klantarsel är jag iaf, o ska inte ta me mina nya lurar på fest ;D o så beställde jag ett nytt minneskort också, på 4 gb. hoppas de räcker :P tänkte ta 8, men vafan, är ju näst intill pank, så de fick bli ett 4.

oj, nu glömde jag bort bloggen i typ en halvtimme, haha. fixar me lite filmer ^^

nä, ska väl gå, tjoo.

F - tänk om mitt plan kraschar när jag åker till Turkiet...
D - aah, o så hamnar du på en ö, o bor där jättelänge, o kommer hem med skägg!
F - varför skulle jag komma hem med skägg?
D - jaa, haru inte sett i filmer, när de gått lång tid, då har alla alltid skägg?

haha, sötnos ;P

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0