Hourglass

Vaknade imorse av att frican messade mig o frågade om jag ville komma in till norrtälje imorrn, o ta en fika med henne :) så de ska bli skoj ^^ sen ska jag åka me när hon kör på körskolan, går säkert bra..hoppas jag ;D
haha! vi messade lite, men sen ringde jag henne, för o spara pengar på mobilen ;D o när hon svarade o jag sa heej, så sa hon nåt i stil med: neeej?!. haha, hon trodde jag grinade, men jag va bara hes, för jag precis hade vaknat, haha :D
då efter ett tag kom jag o tänka på så många gånger jag ringt henne o vart lessen o grinat :P de e sån jävla tur att jag har dig sötnos! <3 :)

hmm..idag känner jag mig så tjock så de e inte sant..jag ska sluta me onyttigheterna, jag lovar. börjar imorrn. xD så låter de alltid. o idag så har jag fått två nya par jeans kan man säga :) dom är inte så nya, men jag har nästan aldrig använt dom, för dom har varit så höga i bak, (som typ alla mina jeans!!!) hatar det! men idag så klippte mamma lite, o sydde om 2 par jeans, o nu är dom perfekta :D

imorse sa jag till mamma att jag är så lycklig, o det är jag verkligen! asså, allt verkar gå bra nu, o de känns så fruktansvärt bra :D jag känner nästan ingen ångest över att skolan börjar imorrn :)

får se om madde kommer hit ikväll då, ska fixa hennes hår lite :)

undra hur de kommer gå o somna ikväll då.. när jag inte vill somna, typ när man ser film me nån, då kan jag somna typ klockan 9, haha. men så fort jag är själv så kan jag inte somna tidigt, asjobbigt. de e väl för jag tkr de e så himla mysigt o ligga i sängen bredvid nån o bara mysa :) <3

nu ska jag nog rensa bort lite smink, har så jävla mkt som ja inte använder! haha, jag såg idag att jag hade 4 mascaror som är slut. när en mascara tar slut för mig, så spar jag den, kan va bra o ha tänker jag liksom. men nej! de är bara onödigt! o så tror jag att jag ska rensa i min strumplåda, haha. tänker likadant där, hellre för mkt strumpor än för några, men jag använder ju inte dom gamla!

jag är sugen på o sy..en klänning..hm..

nu hör jag nog madde nere ;P Pusshej!

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0