carry me home

hm...af soådighb'rDN ÖgGB

typ så känner jag idag:P allt är bara bajs typ..lr inte allt föresten ^^ <3

oj, nu började jag skriva "blogg" till en på msn, det är inte min dag idag fan :P

haha, va roligt om jag hade skrivit ett helt blogginlägg o skickat till honom :P haha.. uiuh

jag försov mig imorse också, vaknade kl 6 imorse, o ställde om alarmet till 07.45, ist för 06.45 o bussen går kl 8, trodde jag iaf, för nu har dom bytt till 8.20 (jag får sova 20 minuter längree) men iaf, tur att min madre ropade på mig tio över 7 imorse. hm..o så fick jag vänta på bussen en halvtimme också, i kylan.

första dan på praktiken sen lovet idag, har jag sagt de?.. träningsvärk från bowlingen igår..

jag fryyyyser o är trött.. kanske ska sova snart ;P vore nice. fast först ska jag ställa mig i duschen på 300 grader  o grina hade jag tänkt.

förlåt om detta inlägg är jobbigt o läsa, men jag bryr mig inte. Imorrn blir säkert en bättre dag ^^

GONATTTTTTTTTT

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0