Bittersweet Symphony

usch, nu är mamma på städhumör igen. men hon verkar inte ha lust o städa mitt rum den här gången :P hatar när hon är så! hon sa nyss: "jag fattar inte att du vill ta hem komipsar när ditt rum ser ut såhär.." VAAAD?! de e inte ens så stökigt :P

fast dom där vinterskorna som jag släpade upp igår kan jag ju iofs ta ner..o soppåsen som ligger bredvid sängen också. o kläderna som har samlats på hög i soffan igen kanske man ska hänga in. o mitt playstation som jag drog ut från garderoben, som nu ligger på golvet, me 100 sladdar runt sig kanske jag ska ställa in igen? o alla playstationspelen :P
hm..

snart ska jag åka bussen in till norrtälje, o träffa frican o käka :)

juste, glömde säga att de va första - haha, tänkte skriva sista - skoldagen idag, började 9, kom hem 10, fick bara lite lappar o skit. nej, nu måste jag nog gå, bussen går om 10 min. Tjooo!

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0