Worth dying for

jaha, tänkte försöka skriva ett inlägg idag. men de blir nog inget intressant skrivet.
sitter o väntar just nu, A o K ska tydligen komma hit en sväng. får se va som händer :P

jag mår inge bra idag, allt blev så jobbigt helt plötsligt ;/ yeye, de löser sig väl. men säkert till de sämre. ! näej, nu ska jag sluta deppa o börja tänka positivt. De e fan inte långt kvar till sommarlovet nu :) men när jag tänker så så kommer jag ju också o tänka på att de e det absolut sista sommarlovet man har, o de känns ju inte så bra. men positivt va de; jag ska ha jäävligt kul i sommar!

öh, ja, praktik imorrn också, första gången på typ aslänge. har ju haft en vecka lov o så estetvecka. juste! ska visa min klänning också ;D



fast där ser den lite kort ut, men de e resår längst ner, så den har väl åkt upp lite antar jag. o så lånade jag bältet av frican ;D 

o så sydde jag ett par tossor också, haha. men dom har jag ingen bild på ännu, men vackra blev dom ;D  randiga, knähöga, med vitt hår längst upp ;D

nä, nu ska jag gå ner en sväng. 

 - Om man träffar tårkanalen, gråter man föralltid då? - F


Kommentarer
Postat av: Anonym

dags för uppdatering?

2008-04-21 @ 15:04:50

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0