Sunday Morning

Jag är knäpp o jobbig, i know. Hör en bra låt, sen måste jag lyssna på den 1004 ggr, tills jag inte tkr om den längre.

Jag vet inte vart dagen tog vägen, kan de va för att jag suttit på rummet o letat efter EN speciell bild på buzznet flera timmar? Kan va.. De e iaf en bild jag tkr väldigt mkt om, o jag bestämde mig för att jag skulle ha den, på varje sida fanns 12 bilder, och det fanns 4900 sidor, jag lovar, de va faktiskt 4900! Det är så att jag sett bilden i en video på youtube, och så skickade jag videon till gustav, o så hittar han bilden på 1 minut! haha, va´FAN! O då va jag liksom på sida 240! fyfan va jag är korkad ibland. Men men, de va värt de, fick ju en massa andra fina bilder på köpet ;P

Här är den iaf.


Jag ska iaf göra några tavlor till mitt rum eftersom att de e så tomt på väggarna, så vrf inte skriva ut den här puddingen o sätta upp - läs på -

Snälla, ge mig honom, jag får hjärtklappning varje gång jag ser på bakrunden ;P


Btw, jag är inte beroende av o blogga än, jag tror alla bloggare ljuger. Nu dusch, hejdå.

"I saw kangaroos fucking today" - Joe Trohman


 


Kommentarer
Postat av: murre

i'm here! precis som jag lovade :D

2007-10-31 @ 15:36:28

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0