Friends and alibis

Jaha, så har Phidan skaffat blogg då, uh så jobbigt. Ingen kommer ju ändå läsa?
Men Murre har lovat att läsa mina inlägg - som jag lovar kommer vara helt ointressanta - så detta inlägg är bara för dig, Murre <3 :)

Vad ska jag skriva då, liksom?
Jaag va i skolan idag iaf, jobbade lite svenska b o så lite matte. Vem fan bryr sig om de? menmen, sen gymmade jag o murre lite, gick ju kanon, fast jag blev så jäkla hungrig av situpsen så jag va tvungen o åka hem o käka ;P
Idag ska papá grilla också, MmMMm! Precis tänt grillen ^^
O så ikväll har jag ingen aning om vad som händer, nån som har nå förslag?

Om nån har tid och ork så har jag Pixbox också, Phidan.pixbox.se.

- "Everyone from my window looks japanese...It´s because we´re in Japan!" - Joe Trohman

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0