What do you do?

So what do you do, when it all comes down on you?
Do you run and hide or face the truth?

I fucked it up, right? BIG time

Jag vill träffa Cajsa, bara sitta o prata o mysa. Jag vill spela bingolotto. Jag vill chatta med Niklas.

Scars, fan va bra!

Aah, uuh. fan. försöker andas, är glad, lättad, lessen? jag vet inte. jag vill bara skratta, sjunga också kanske? :) Ok, inte lessen, nu är jag bara glad. o lättad.

Die a little everyday
Break the silence when you say
You don't love me anymore
In my face you slam the door
Making up making out
falling in & falling out
When you kiss me like a stranger
that is when we are in danger



Att göra:
Skriva NKrapporterna. (varför vill jag stava rapport med två r?!)
Lyssna på alla album jag laddat ner, och ta bort de låtar jag inte vill ha kvar.
Hänga in alla kläder som hänger på gungstolen.




Ska nog ut o köra lite med gustav sen. o så hey baberiba sen också ^^ De e roligare o se det med någon, än o sitta själv o skratta ;D

Fanfan, råkade avsluta MSN, o nu gåre inte o starta, såå. nu. puh.

Nu ska jag nog brodera lite, o lyssna på RadioBam ^^  Fan va jag nyser idag! 4 ggr på en dag, e de normalt? Prosit.


Hörru, Murre! Du måste ringa o boka tid till oss!



- Thats more painful than when I got my dick tattooed on me.. I mean born.. on me. - Joe Trohman



 


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0