...To be loved





Jag sitter o letar efter en låttitel som passar dagens inlägg, o vips! Perfa.
Nu sitter jag o chattar med Kimmy o Murre, de fick mig på bättre humör ^^ vet ej vrf.

Idag har jag och gustav åkt till norrtälje o käkat på MciDoni ^^ O så färgade o klippte jag mamma imorse ;D O så har jag köpt ny brunkräm, pangbra va den ^^ O så har jag luktat på Christina Aguileras parfym, luktade jättegott, så den tipsade blire nog i julklapp till mig ;D Fast Naomi Campbells parfym - den guldiga - luktade nästan godare, fast christinas flaska är finare, och så är hon så jävla snygg i reklamen, så den vill jag hellre ha ;D Men mamma tkte bättre om Naomis, så då köper jag nog den till henne i julklapp, så kan vi byta lite ;D

Grannarna är här också ;/
- "Mamma, var är chalie?"
- "Mamma! Var är charlie?!"
- "MAMMAA! VAR ÄR CHARLIE?!"
Dö, snälla dö! Iaf gå hem.

Jag åkte ut med Gustav en sväng också, han sa något som hans vän hade så roligt åt förut. När jag va 12, när vi precis träffats så satt vi i hans epa, o så rapade jag, o så säger han: "Nämen, Frida! Inte rapa i epan!" Fast ingen av oss kommer ihåg de, länge sen ^^
O Gustav säger att jag har börjat skratta så sött, lr nåt, i dunno. Han säger iaf; Nu stannar jag här, o så tar jag ett tuggummi, o så får du skratta :D Han är knäpp ^^ <3 Och jag kommer aldrig glömma dig, oss.

Jag fryser. Kom o värm mig. plz! The time is running out. (Papa Roach är bäst)
Nu hör jag pappa sjunga där nere, han vann nog kortspelet som dom hållt på med i typ 4 timmar :D Tur att jag inte va me, orka sitta från kl 7 till 12 :D

Den 21 december äre kalas hos mig också ^^^^^^^^ Kuul :)

O NiklasBästis ringde mig för ett tag sen också, saknar! Jag har lite dåligt samvete, för jag har typ inte svarat när han har ringt nu i veckan, antingen så har jag sovit, lr så har mobilen vart avstängd, lr så har jag pratat i telefon, o sen somnat :P Jag vill att du ska få tbks ditt internet nuuu, så min nr1 chattkompis kommer tbks :D

Vissa låtar fastnar. Scars. I tear my heart open, I sew myself shut.

Jag vill veta vad du vill, vill du det jag vill att du ska vilja? Jag vill! Get it?

Undra hur länge man kommer sitta här då, jag lär ju gå o värma en pan pizza o gå o lägga mig o se på Hey Baberiba ^^  Japp, så fåre bli :D

Gonatt i förskott!


- All of us in America want there to be fairness when it comes to justice - Bush


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0