The Pretender

What if I say I'm not like the others?

Jaa, när jag äntligen kommer i gång med naturkunskapen så märker jag att jag har lyckats slarva bort papprena, fuuck. Men ska fråga Nettan på tisdag om jag kan få ledigt onsdag lr torsdag, så jag kan göra klart skiten.
Söndag redan, o helgen va rätt sämst. Sov över 10 timmar båda nätterna, haha. skönt.

Hungrig är jag också, o så luktar det falukorv, fy fan. Men jag får ju köttbullar^^
Frågar mamma, vad blire för mat?
- Köttbullar..
- Aah, ok. Kan vi inte äta nåt gott idag?
- Då kan ju du laga de.
- Då fåre bli köttbullar.
- Vi kanske ska äta falukorv?
- NEEEEJ!

Uh, nu är jag inte hungrig längre. 10 köttbullar o massa stuvade makaroner är nog för mkt för mig ;P

O ikväll äre Miami Ink ^^^^ 2 timmar kvar. o fan va jag har ont i huvet.

Kund imorrn då, fan va sämst. jag orkar inte klippa på skolans salong, blö. fan va varm jag är, hoppas jag har feber.

O albumen lägger sig på hög, nu har jag 12 st jag måste lyssna på. har hur mkt tid som helst, men när jag redan har så många bra låtar så orkar jag inte. Jag tar det sen när jag ledsnat på de jag har nu.

O äntligen har pappa börjat me mitt rum! När vi satte in kaminen förra vintern så fick de typ riva lite av min vägg, så jag har vart utan väv o färg där nu i ett år snart.
- "Nä, jag får väl gå upp i Fridas rum o spackla, för hon kommer ju aldrig i gång me de själv. Hon är så lat!"

Nu ska jag ner o kolla om jag har feber. Bai.

"Today's victors aren't named Victor at all...it's Ehren and Dave."

Kommentarer
Postat av: Anonym

"O äntligen har pappa börjat me mitt rum! När vi satte in kaminen förra vintern så fick de typ riva lite av min vägg, så jag har vart utan väv o färg där nu i ett år snart."

Tur att inte dörren och vägen var borta så länge i alla fall :D
Man var tvungen att vara så tyst då.

2007-11-25 @ 23:20:20

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0