That's What You Get

Måndag idag då :) Råkade skriva fredag först, de hade ju vart skönt ;P
DatORkunskap den här veckan, fast jag har ju gjort de, så jag får jobba matte ist ;P Jobbade väl typ 50 tal idag, o då är typ alla a, b, c, d. Så de vart en del gjort :D Jobbade ut kapitlet som jag hållt på med hur länge som helst känns de som. Knäppte lite bilder idag, med min nya telefån som jag tänkte lägga upp också ^^ (jag vet att det stavas fon)

O panik i morse! Haha, skolan börjar kl 8, o klockan (ursäkta, men varför luktar det tonfisk här inne?!) 5 i 8 går jag o gustav ner för trappen, o så är mina nycklar börta! Borta alltså. Uuh, orka leta efter dom så tidigt! Plockade ur alla saker ur lilla väskan, o där va dom inte. o så är klämde jag på gröna väskan, för jag orkade inte titta i den. o där kände jag dom inte. kryper under trappen, fel nycklar ligger där. Så ser jag en nyckelknippa där våran bilnyckel är på, där fanns en nyckel, o så provade jag om de va hemnyckeln, självklart vare ju de, men de fattade inte jag, för jag provade den i låset, men de funkade typ inte. jag kan ju liksom inte gå hemifrån utan o låsa? så då ringer jag till mammas jobb, o så får jag prata med henne. så säger hon att jag ska ta bilnyckelknippan. "men den funkar ju inte?!" Men hon övertalade mig att prova igen, för de va hemnyckeln som va på. o så tydligen så skulle man dra ut nyckeln lite, o då funkade det. äntligen! Så jag pratar alltså med mamma i trådlösa hemtelefonen, står ute på trappen, låser dörren. går snabbt iväg o stänger grinden samtidigt som jag säger till mamma att de va rätt nyckel, o så halvspringer jag ner för uppfarten, o så säger jag hejdå, o dåå fattar jag att jag har hemtelefonen i handen. haha. men orka springa upp för backen, låsa upp dörrn, lämna telefonen, försöka låsa med dumma nycklen, igen? Nej! så nu ligger en hemtelefon i gustavs bil ;D haha.

Min Ctrl är cp.

När jag kom till skolan då så satt alla redan i datasalen, men de va bara frisörer, så de va inte så farligt ;P Blev varmt välkomnad av mina underbara vänner. Jojo (haha) har klippt sig! Kanonsnyggt :D Jag visste att hon skulle passa i de där ;D Och idag så fick jag för mig att nån sa nåt om stora fötter (fast jag hörde fel ;D) o jag som har typ strlk skitstor, kände mig träffad, o bytte skor med johanna ;D haha. hon tkte jag hade så fina o rena dojjer, och jag tkte hennes såg små ut, iaf mindre än mina ;D Fast hon hade inte så mkt mindre fötter än mig, men hennes skor va assköna iaf, så vi hade så resten av dagen. De va skitnära att hon gick iväg när hon slutade - med mina skor ;P Mamma hade nog undrat lite om jag kom hem med ett par nya skor ;D

Egentligen slutade vi kl 2 idag, men stackars Fricans buss går halv 4, så hon skulle stanna till 3 på skolan, så jag - snäll som jag är - stannade med henne :) Ah, o så på onsdag så ska cajsa och frican sova hos mig ^^ det blir mysigt i min 120säng ;D wohoow! Näe, men nån får väl sova på golvet. ;P

Jag fryser idaaag, släng in mer ved, fan!

Fly around the fire
In & out of desire
I gotta love you, i gotta have you


Ikväll blire väl bara brodera o RadioBam^^ Så jävla skönt o bara sitta här. Man får väl brodera fast man inte är tant?
Ska försöka sova tidigt idag också, så jävla skönt o va pigg på morronen ;D
...Gud va jag låter tråkig ;P Brodera o sova tidigt ^^

Jaha, nu ringde Kimmy också ;P Han bara försvann från msn, så han va tvungen o ringa o säga att hans internet dog ;P

Yäyä, nu ska jag väl byta om till myskläder ;D
Kthxbai!


- Snakes on a plane, omg! Whats next? Turtles on a bus?

- Grizzlys in a car wash.

- How good can Snakes on a plane be? I´d rather watch a movie called faggots in a gay bar.



                               
Titta inte på alla mina fel jag säkert gjort ;D
                                                           
 ^ I ruined a perfect photo, o fan va stor jag ser ut, jämfört me cjasa o frican! Tripp trapp trull liksom ;D

Kommentarer
Postat av: madde

"jag vet att de stavas fon, sööt

2007-11-13 @ 16:54:41

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0