Take Me

Take me and let me in
Don't break me and shut me out


As days go by, my heart grows cold
I can't seem to let this all pass me by


Cause I wanna be apart of something
This is just a story of a broken soul


Det är inte bara text, det är mitt liv.
Det är inte bara musik, det är mitt allt.

Om inte katten låg i min säng nu så hade jag höjt till högsta.

Niklas målar.. jag vill också måla! Jag kan komma o hjälpa, o bara stanna i västerås tills jag glömt allt..
fuckfuckfuck.

Igår kom Jonas o Kim på besök igen, kollade Grudge 2, inte så bra. kan va för jag sett den redan.
Hur säger man byrå? jag kan tydligen inte prata ;D Vattn. Men så säger jag faktiskt inte.

Jag vet inte jag vet inte jag vet inte, jag vill inte, jag vill visst. men ändå inte. fan. lr? jag vet inte.

Katten borta, högsta volym TAKE ME.

ikväll blire väl TV6, Miami Ink. Måste komma ihåg o stoppa i kontakten till alarmklockan också, uh. fast de vore skönt o inte göra de, o aldrig mer vakna..typ.
Undra om vi har några kunder imorrn, tror fan vi har 2. lr nåt. men jag klippte sist, så jag lär ju slippa ;D kan ju hoppas, fast med min tur så blire väl jag som får klippa.

Nu typ dusch lr nåt.


"If we dont get on this next plane to Sweden, im going to buy a gun or a knife, and people are going down" - Bam

  


Kommentarer
Postat av: mads

belv de inget lixom? :(

2007-11-18 @ 21:08:43
Postat av: Gustav

Nu glömde du skriva om alla SAABar, som du sa att du skulle skriva om :)

2007-11-19 @ 01:10:35
Postat av: Jonas

Vem jävla hår är det där ? :D

2007-11-21 @ 22:01:27

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0