Still Dreaming

Jaa. Jag vet inte om jag haft denna rubrik en gång redan, men de e en kanonlåt, så de får va isf.

Somnade halv 10 igår, upp halv 7. Ändå va jag trött. Nu kommer refrängen <3 fan. nån som vill skicka lite annan musik till mig? Gjorde mig i ordning lite slarv, vem tittar ändå?

Bussresan in, högsta volym så jag inte hör mina tankar. Men så fort jag kommer in i salongen blir jag lite gladare. Mkt gladare. <3 Haha, fan Madde, jag gillar ju den där låten nu! "Den här låten är så sorglig" (värsta glada låten) ;P Men de va väl för att jag va ledsen när jag lyssnade på den då. I dunno.

Klippte fuldockan idag, gick brabrabra. Får väl föna skiten imorrn, lr nåt. jag suger på d såå.
Kanske ska ta o göra nåra slingor på na´ också, skitful nu.

Fest hos Anna på lördag då ;D haha, nää. Stackarn är själv i helgen, o de är ju inte bra. Hon får väl höra av sig om ingen vill leka me henne ;P Hon skulle ju "bjuda mig på saker" om jag kom, låter gott ;D
Både Irené o Anna ser mig som typ 19 ^^ wey ;P
Ååh, imorrn äre sovmorgoooon, tar 11.20bussen, så jag kan sova till 10 ^^^^^^^^^ fan va skönt.

Idag kom skolkatalogen också ;P Fan va skönt o inte va me. Kollade min klass först. Ni är finast<3<3
Först ångrade jag mig lite, när jag inte va me. men sen när jag kollade o blev påminnd om att de va blandade årskurser så tänkte jag: juste, fan va bra att jag inte va me ändå. BLÖ!
För er som inte vet så är det Cajsa, Marre, Fredrica och Johanna som går i 2an ;P De på nedersta raden är 1or. Rätt ska va rätt. Lotta lär ju bli jobbig nu när katalogen kommit, Frida, gud va tråkigt att du inte är med. Men de e inte mitt fel att dom va tvugna o blanda 1orna med 2orna. så de så! Jag är ändå med i tidningen varannan dag typ, så de gör inget tkr jag. ;P

Vad väntar du på? Skriv.

Ikväll ska jag klippa Gustav också, ska bli kul. Har blivit mktmkt bättre sen jag klippte honom sist (inte för att jag va dålig innan) ;P Så snart Niklas, snart kan jag klippa dig mä! ;P O sen ska jag ju börja jobba för dig ;D

De va inte du som skulle skriva..Men de gör inget.

Nu ska jag typ göra nå annat, o dagens citat kommer från mamma, haha.

- En sovsäck. Ja, de har vi. En sån man kryper in i..?


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0