Smashed To Pieces

Nu vart jag genast lite deppig igen, bara p.g.a en låt. men vad ska jag annars lyssna på? Nej nej nej! Jag ska va glad. Din förlust. Så, nu är jag glad. Jag blir så glad när jag ser att ni kommenterar mina inlägg <3

Igår va knas. knas knas knas. men de är tur att jag har underbara vänner, jag har få, men det är de bästa vänner man kan ha. pratade me Cajsa en timme o Niklas i 3 timmar i telefonen också, mitt batteri dog precis efter att vi lagt på ;P
Så Niklas o jag sa godnatt vid halv 2, o jag somnade typ direkt, o så upp igen halv 7 :/ svintrött imosse, gick o satte mig i duschen, kom ut efter en 30 minuter :P O då hade jag inte ens tvättat håret. Bara satt där.

Somnade på bussen nästan direkt, så de va bra, hann inte tänka. Sen vaknade jag precis när bussen svänger in på stationen ;P Tur att jag vaknade, jobbigt om jag åkt in till sthlm ;P
Sitter typ o pratar me Nettan o Anna en halvtimme, sen klipper Anna mig ^^  skönt som tusan o bli av me trasslet.
Gjorde inte så mkt på praktiken före lunch, satt mest o läste i färgboken, de jobbiga va att jag typ somnade till lite hela tiden när jag läste :P Sen klockan 2 kom Sarah, så skulle jag klippa henne ^^ jag va så jävla nervös först, men de gick kanon. Skakade som fan ;P fick jättemkt beröm för klippningen, så jävla skönt o höra.
Sen fick lilla damen för sig att hon skulle ha slingor också, så då drog jag upp de, o på me blekning, o sen sköljde jag bort de o så på me röd färg typ. Då fick jag sluta en timme senare, men de gör inget. Bara skönt o slippa tänka på allt.
FAN VA DE GÅR UPP O NER! först jätteledsen, sen glad, sen lite ledsen, sen glad igen o så skitledsen. Jag ska sluta lyssna på musik, alla skriver ju bara om mitt liv.. typ.

Let me be the one who calls you Baby all the time

Aa, o sen när jag går ut från praktiken o ska till bussen så står gustav på parkeringen på andra sidan vägen, så då går jag dit, o de första jag ser är en bukett rosor genom rutan. <3
Blev genast lite gladare, eftersom att jag trodde jag skulle få åka buss själv, o sitta o tänka på massa skit. Så får jag istället åka med honom, o så får jag rosor ^^ TACK! TACK TACK!

O idag fick jag reda på att jag ska me på middag den 28 dec. Tack, ni är underbara.
"Den 28 ska vi ju på middan.."
"middan?"
"Ja, o ska me då!"
"Vilken midda?"
"Har ingen sagt nåt till dig?"
"Öh, nääe?"
"vi ska äta i norrtälje, vi bjuder."
"aah, va kul!"
"Du har lov då, men du måste me!"
"Självklart"
"Då kan ju du åka hit först, för vi jobbar ju. o så tar vi en liten drrrrrrink här, o sen åker vi"

Fan va kul :)

I want you, but will you stay with me today?




Nä, nu ska jag ta på myskläderna o gå o lägga mig i soffan, sen ska jag gå o lägga mig klockan 9 lr nåt.
Gott bai.





- the internet does not have time for me. it's supposed to have time for everyone, it's fucking huge! alas, the speed of light only exists outside of my computer. - Joe Trohman


Kommentarer
Postat av: µ

låter lite halvapatisk när du sitter ner i duschen ;) haha

2007-11-20 @ 21:56:53
Postat av: marre

gumman, vet inte hur jag ska kunna hjälpa dig!

2007-11-21 @ 00:24:52

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0