Sexy ladies

Phidan säger:

Solsken och behag, Phidan är dum varje dag

Niklas « | » -? 761 .. Norgud säger:

nää

Phidan säger:

hah

Niklas « | » -? 761 .. Norgud säger:
dag eller kväll, hursomhelst är phidan snäll


Aaaw, du är snäll Niklas ^^

Yä, fredag idag. inga planer.

OCH JAG ÄR KLAR MED NATURKUNSKAPEN!!!! Yäääy.

Sexy, sexy, sexy
Walk that body, talk that body


Gymmade idag, 20 minuter, bra jobbat! ;P
Sen hem, Frican hängde efter mig hela vägen, haha. Klippte Mia, sen drog vi till blåan med Murre ^^

Badade sen, läste bok i tio minuter, sen sov jag 1 o´n halv timme! :O Vaknar i kallt vatten ;/ ;P
Jag har inte orkat klä på mig, sitter i morgonrock typ.

O nån dag snart ska fan jag o Frican bygga pepparkakshuuus! :):) <3 Vi kan ju bygga de, o sen äta det på mitt kalas ;D

Nä, nu ska jag ner o äta nåt, för jag är fan hungrig igen. Kthxbai

"If you had a dead body, would you hang out with him?"

"If he was lonely!"



       

Kommentarer
Postat av: en arg murre

HEMSK BILD PÅ MIG

2007-11-30 @ 23:34:14

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0