Say Yeah!

Tyvärr Niklas, din låt är inte så bra så den får inte stå med ^^ Kanske imorrn. :D

Fuck it, den får visst stå med^^ bra mkt kortare än de jag hade tänkt innan (Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off)

Jaaha. Niklas o jag ska på krogen när jag fyllt 18, för vi är våldtäktsmän.

Gick inte så bra i skolan idag, men jag fick sluta vid lunch, halv 12 typ. så de va skönt ^^ Blev klar med frågorna, men sen kom ett papper till med frågor om mänskliga rättigheter. uh, men de tar jag sen.

Nu åker Cajsa flyyyg, kommer sakna dig som faan sötnos <3

Ikväll vet jag inte alls vad som hänger, får väl se.. Jag vill ut iaf.

- Den 21a ska Frida ha fest. - Mamma
- Shit on you! - Pappa


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska man ha på sig halsbanden eller bita på dom :|?

2007-11-23 @ 18:15:35
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: madde

"hänger" nytt uttryck lr? ;)

2007-11-23 @ 18:33:36
Postat av: Phidan

Varför inte både och?

Jag menade händer, såklart;P

2007-11-23 @ 19:49:19

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0