Owner Of A Lonely Heart

I thought you were interested, I guess I was wrong. Vrf är jag lessen? I dont know..yes i do.




Jag skrev ett helt jävla inlägg för nån timme sen, men de försvann. jag tänker inte skriva om allt. Jag tar det lite snabbt bara.

I onsdags vare öppet hus i skolan. Cajsa o Frican va här, o sen kom mange kim o jonas över o såg film. Sen när pojkarna gick hem gick vi flickor o la oss ;P

I går tog jag över datorn till Murre, så höll vi på lite med naturkunskapsskiten. Sen paus o så stack jag o Lie till Marre H med presenter, sen tbks till Murre o tog datorn o gick hem. Hade skitont i ryggen, så Gustav va snäll o kom över o masserade ^^

Sen vaknar jag av att Niklas ringer mig ^^ Jag är lite virrig o fattar ingenting, men jag får prata med honom om de sen.

Nu ska jag klä på mig, heeeej.

- What were you doing up there?

- Looking at things.

- Smoking weed?

- No! I was looking at the way...weed tastes.

- How long were you up there?

- Three days...Three of them. - Dico and Bam



     

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0