Over before it started

typ..

Nu har jag och gustav vart o handlat lösgodis ^^ så ikväll blire tv, finns säkert nåt o se. Stannar hemma imorrn o jobbar naturkunskap, fan va skönt o få de gjort. Kan jag sova länge också, de vart bara 4,5 timmar i natt. Kunde verkligen inte sova, där fick jag för att jag sov typ aslänge hela helgen. Låg o tittade på Justin Timberlakes konsert, fyfan, honom skulle man inte säga nej till. Ååh. I´ll let you whip me if I misbehave.

Kunde inte somna på bussen idag heller. O så kund på salongen idag, fyy. TACK TACK TACK Frican för hjälpen, my hero <3

Kom hem vid 4, lite innan. Gustav va snäll o hämtade mig, slapp skitungarna idag igen :) Hatar 3bussungarna.
Käkade fiskpinnar idag, min favoriträtt ;P O sen somnade jag på soffan klockan 5, o pappa väckte mig klockan halv 8, jag va heelt borta. Haha.
- Frida?
- Vem är de som spelar gitarr?
- Va?
- Ja, vem är på besök o spelar gitarr??
- Nej de är ingen som spelar gitarr.
- Joo, de äre visst!....Lr vänta, jag sov ;P


O nu gick Niklas o la sig, gonatt bästis.

Jag tänkte se Flightplan klockan 10 också, fast jag har sett den. men jag kommer säkert inte ihåg nåt.

AAAAAH, Magnus Betnér igår då, guud. orgasm.

Men nu ska jag gå o lägga mig i sängen, haha. (för o se filmen alltså)
Gonaatt

-"Don't touch me, I'm diabetic." - Dico

Btw, äre nån som tkr mina citat är roliga, det kanske bara är jag? :P


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0