Losing my way

I know how to do it insane, boy.

Vaknade vid 10 imorse, började med naturkunskapen direkt. Det går faktiskt om man har bra musik.
Men jag har inte orkat hämta mina papper, så jag har inte kunnat göra klart helt. Men de löser sig.

Har precis vart o solat, sköönt. Men fräknarna är tbks ;/ ;P

'Cause I can make it hot, make it stop
Make you wanna say my name boy
Come on baby please 'cause I'm on my knees


Pratade med Mowrot idag också ^^ Hon har det bra. Skönt o höra. Saknar dig sötnos!
O så har jag beställt lite kläder;P

Onsdag imorrn, kommer kännas som måndag typ, de e ju skönt. Sen torsdag, o ingen Ulla ^^ sen äre bara fredag, o de går ju snabbt. o så heelg. Lär ju bli sämst den här också, men men. O så fyller jag år snart ^^
Lite surt att jag fyller 17, o så 2 månader senare fyller Frican 18, blö! o så fyller Murre en månad efter de. Fan va sämst.

I need some lovin´.

Åh, högsta volym. Bet you we could we could have some fun boy. 'Cause we can do it fast, fast, slow, whichever way you wanna run boy. Pudd-iiing! Ge mig.

Nu mat, bai.

- "I'm covering that son of a bitch in mustard!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! sorry att jag ej har svarat på dina sms eller ditt samtal, men är supersjuk! ligger hemma i feber och mår alltmänt piss :( vi kansek ses på fredag! :) puss

2007-11-27 @ 17:14:41

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0