Joker & the thief

jag är lite deppig idag, vill fråga, men vågar inte. Då kanske allt blir knas? - Det får va.

Sov 8,5 timmar i natt då, skönt som tusan, men tänkte att de får bli fler i natt. Klockan tio i 7 i morse gick radion igång, o de va svinkallt på rummet :/ De va typ 0.5 grader ute imorse, så jag tog mössan ^^ Jag som aldrig har mössa annars, men mitt hår looked like shiiiet idag, så då äre ju bra me mössa ;P
Måndag idag, alltså Salong HG, nötkolakaka till frukost :D Hade 2 kunder också, de skulle klippa o slingas, o de roliga va att jag o Johanna hade snackat igår, o sagt att vi absolut inte ville klippa. O att säkert så skulle vi få klippa, gissa vilka som fick göra de? JAG O JOHANNA. Uh. Men de gick, inte fort, men de gick.
Sen när jag klippt klart min kund så fick jag äntligen käka, o då färgade Frican henne :) Thnks, babe. De blev iaf skitsnyggt, speciellt med våra röda skikt :)

Och jag hatar 3bussen! Lr föresten, ungarna på 3bussen. Så jag stannade kvar på salongen med Lotta tills Gustav kom o hämtade mig :) Han slutade kl 3 i uppsala, så åkte han till rimbo o hämtade mig, my hero.

Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datan, kollat lite på SCARRED. usch usch. O de här va fan värst, måste ses: http://www.mtv.com/overdrive/?id=1556572&vid=142661 AJ, liksom.

Nu funderar jag på o gå o göra varm oboy, för jag är så kall så de gör ont i benen, är de normalt o få så? + att jag har ont i ryggen, för jag skulle visa att jag kunde gå upp i brygga, haha. O så har jag ont i min arm, men de är ju inget nytt. O så får man ju inte glömma handleden också. fan va jobbigt :P

Nu undrar Murre om jag skriver en bok här, så jag måste sluta ;D

O så ett roligt citat:

- I think we´re welcome, but it wasnt a peaceful welcome.


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0